برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در  شهریورماه

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از برگزاری بیست و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در شهریورماه در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در  شهریورماهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن زائری لطف، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: این مجموعه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان، کارکنان و اساتید مجموعه فعالیت‌های خود را با همت دانشجویان قرآنی، کانون قرآن و عترت و همکاری همه جانبه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گسترش داده است.

زائری لطف ادامه داد: شهریور سال جاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا میزبان مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ادامه داد: دانشجویان با برنامه‌های متعدد قرآنی از جمله سلسله کارگاه‌های تدبر در قران کریم با تدریس استاد رضازاده و کلاس تفسیر قران با حضور حجت الاسلام والمسلمین ثروتی جهت اساتید گرانقدر دانشگاه به همت نهاد مقام معظم رهبری برگزار می‌نماید.

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های دیگر، دوره تربیت مدرس قرآنی، برگزاری دوره ارتقای حفظ و قرائت دانشجویان و مجموعه کلاس‌های حفظ قرآن و تلاوت معنا محور جهت شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی با حضور اساتید برجسته کشوری خواهد بود.

زائری اظهار داشت: معاونت فرهنگی و دانشجویی در جهت حمایت از استعداد‌های قرآنی دانشگاه در سال ۹۷ از فعالین قرانی و برگزیدگان آن طی مراسمی تقدیر نموده و در بهمن ماه ۹۷ دومین اردوی آموزشی تدبر در قرآن کریم را در مشهد مقدس برگزار کرد.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه و مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان، به کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنانی که حافظ یک جزء از قرآن کریم باشند مبلغ سه میلیون ریال تقدیم می‌شود.

وی گفت: همچنین با تبلیغات گسترده و حضور سفیران نور در دانشگاه که از دانشجویان فعال قرآنی بودند با مراجعه حضوری و تلاش مضاعف در واحد‌های تابعه در ثبت نام جشنواره قرآن نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی را شاهد بوده ایم که ۷۲۳ نفر در بخش معارفی، ۲۲۶ نفر در بخش آوایی و ۱۷۱ نفر در بخش‌های پژوهشی، فناوری هنری و ادبی شرکت کرده اند.
انتهای پیام/ج

جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در  شهریورماه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.